Omkörning i Sörvik (Fotografier/bildfrågor)

av Tobias Johansson @, Uppsala, Wednesday, March 10, 2010, 13:35 (5359 dagar sedan)

Jag har länge njutit av andras bilder och berättelser, som ofta handlar om intressanta saker före min tid. Nu börjar även min tid bli historia, så jag tänkte prova med att bjuda på en bild här från 80-talet, med M3a 101 i Sörvik, påväg mot Nyhammar.
[image]

mvh Tobias Johansson

Omkörning i Sörvik

av Calle Wickberg, Lidköping, Wednesday, March 10, 2010, 23:48 (5359 dagar sedan) @ Tobias Johansson

Jag har länge njutit av andras bilder och berättelser, som ofta handlar om intressanta saker före min tid. Nu börjar även min tid bli historia, så jag tänkte prova med att bjuda på en bild här från 80-talet, med M3a 101 i Sörvik, påväg mot Nyhammar.
[image]

mvh Tobias Johansson

Mellan Burens och Sörvik närmare bestämt. 1984?

Fler bilder från Ludvika-Björbo vore mycket läckert att få se, det är verkligen inte ofta det dyker upp något...

/Calle, från Ludvika

Omkörning i Sörvik

av tiosextiosju @, Thursday, March 11, 2010, 00:18 (5359 dagar sedan) @ Calle Wickberg

Visade lite sånt här eller i PV för ett knappt år sedan tror jag. Det dök åxå upp bilder som visade plåtslagarfamiljen. Vidare diskuterades fotoplatsernas belägenhet. Går kanske att hitta i resp arkiv.

Omkörning i Sörvik

av Tobias Johansson @, Uppsala, Thursday, March 11, 2010, 10:39 (5358 dagar sedan) @ Calle Wickberg

Fler bilder från Ludvika-Björbo vore mycket läckert att få se, det är verkligen inte ofta det dyker upp något...

/Calle, från Ludvika

1984 låter högst sannolikt. Jag har ett knippe till bilder jag kan scanna och visa
mvh Tobias

Omkörning i Sörvik

av J-E Hedlöf, Thursday, March 11, 2010, 12:39 (5358 dagar sedan) @ Tobias Johansson

/Calle, från Ludvika

1984 låter högst sannolikt. Jag har ett knippe till bilder jag kan scanna och visa
mvh Tobias

Gör gärna det!

2 juni eller 21 juli. Jag sitter i röda G-finkan å kokar kaffe! :-P