får vi se resten av bilderna!? (Bana)
Jag tror jag skiter i att visa resterande bilder från denna plats. Överhuvud taget visar mig på detta forum.
Med till största delen positiva omdömen och med fotografisk blick bortom de flesta av oss:-) skulle det vara en stor förlust om så skedde:-( ha lite överseende och dela med dig av vad du har mer det är ju upp till var och en att titta eller inte
Allt järnvägshistoriskt behöver inte handla om saker som har äldre järnvägsanknytning, ånglok osv. det handlar faktiskt om industribanor också! Sen tror jag inte att stoppskon är en helt ny uppfinning heller. Det är bara en bild med, som jag ser det, Järnvägshistorisk anknytning!
.
framför allt är det viktigt att dokumentera nuet eftersom det finns för om några år kan en vardaglig bild vara mycket värdefull.
hur många avbildade inte halvsunkiga tåg mm på sextio-talet till mångas ruskande på huvudet, idag skriker vi efter varför det inte finns fler bilder :-P.
det som är borta och kräver forskning är ju som det är, medan en nutid som snart är borta noga bör dokumenteras inför framtiden.
nej, låt oss se resten, det finns i.a.f fem som applåderar:-) :-)
från en förväntansfull staffan g i morshyttan, helt nära horndal :-) :-) ;-)