Banvakt.se, Skoghall och anslutning (Byggnad)

av Stefan Nilsson, Saturday, December 06, 2008, 16:33 (5850 dagar sedan) @ Rasmus Axelsson

Den - är du säker? Den ligger/låg ju till o med på andra sidan 45:an (öster). Jag tänkte mer på Brotorp när jag läste ditt första inlägg, den som ligger/låg mellan 45:an och banan och som är bommad i fotot på Rasmus sida:

Menar du Banvakt.se så är det i huvudsak Jörans verk... han står för innehållet och jag mest för tekniken...

David S vet bäst vilken stuga det gällde, som har sett platsen. Jag tyckte bara det verkade orimligt att riva den kåken som såg bra ut och stod bra till, jämfört med den andra...

Fick f.ö info från en bekant att godsmagasinet på Vidön var rivet förra veckan, exakt när känner jag inte till. Antar att det är det som står under "Skoghall" i Rasmus lista

Det skulle kunna mycket väl kunna vara skoghallsmagasinet... hur står det till med stationshuset nu för tiden?

Stationshuset stod kvar så sent som i förmiddags, verkar utan tvekan bebott.

(försökte f.ö anmäla denna ändring via sidan men fick felmeddelande "Kunde inte ansluta" eller nåt liknande ;-)).

Tack för det, jag visste att jag hade missat något tekniskt när vi flyttade sidan från gamla webhotellet. Nu ska det dock funka... pinsamt.

;-) Inte meningen att göra det pinsamt! Ska se om jag kan ordna nåt kul som kompensation...

Hela tråden: