Utloggad
-
Re: Utloggad
Händer mig också emellanåt.
-
Mig också, sedan någon vecka tillbaka. Tidigare aldrig.
-
Jag har märkt av samma fenomen.
Jag är alltså inte ensam om detta.
Mig händer det varje gång jag vill logga in. Varför?
Nu har det gått ett halvår, sedan jag först undrade. Kan ingen ansvarig rätta till detta?
Det är mycket irriterande.
Jag är alltså inte ensam om detta.
Mig händer det varje gång jag vill logga in. Varför?
Nu har det gått ett halvår, sedan jag först undrade. Kan ingen ansvarig rätta till detta?
Det är mycket irriterande.
-
När du loggar in, klickar du i rutan för att förbli inloggad? Om du behöver logga in på nytt varje gång, har du nog missat det. Annars har även jag råkat ut för att ha blivit utloggad några gånger.
-
Gunnar Lilienberg skrev: ↑20 jun 2024, 22:01När du loggar in, klickar du i rutan för att förbli inloggad? Om du behöver logga in på nytt varje gång, har du nog missat det. Annars har även jag råkat ut för att ha blivit utloggad några gånger.skrev: ****
Det står som du skriver i de allmänna instruktionerna för phpBB som är palttforfmen för forumet.
Men när man loggar in finns inget sådant val, bara rutan "Kom ihåg mig", även om jag klickar i den så blir jag konsekvent utloggad inom en timme.
Detta måste verkligen rättas till!
Dag B
-
Verkar som att det är ett fåtal personer som drabbas av det.Dag Bonnedal skrev: ↑21 jun 2024, 10:01Gunnar Lilienberg skrev: ↑20 jun 2024, 22:01När du loggar in, klickar du i rutan för att förbli inloggad? Om du behöver logga in på nytt varje gång, har du nog missat det. Annars har även jag råkat ut för att ha blivit utloggad några gånger.skrev: ****
Det står som du skriver i de allmänna instruktionerna för phpBB som är palttforfmen för forumet.
Men när man loggar in finns inget sådant val, bara rutan "Kom ihåg mig", även om jag klickar i den så blir jag konsekvent utloggad inom en timme.
Detta måste verkligen rättas till!
Dag B
Så det verkar ju vara nått med de drabbades inställningar på deras datorer/mobiler eller vad de nu använder
-
Det kan ju att ha göra med säkerhetsinställningarna i PC:n eller telefonen. Om man har ställt in att cachen ska tömmas när man stänger webbläsaren, eller om man surfar i inkognitoläge så blir man tvungen att logga in på nytt.
-
Naturligtvis, men inte i detta fall.Gunnar Lilienberg skrev: ↑21 jun 2024, 13:34 Det kan ju att ha göra med säkerhetsinställningarna i PC:n eller telefonen. Om man har ställt in att cachen ska tömmas när man stänger webbläsaren, eller om man surfar i inkognitoläge så blir man tvungen att logga in på nytt.
I övriga fora så fungerar det att vara inloggad permanent.
Dag B