Långa svarstider
Re: Långa svarstider
Nu har även jag drabbats av att forumet har långa svarstider. Det har fungerat utmärkt fram tills för några dagar sedan, sedan dess är det allt från 10-15 sekunders svarstid till 30-40 sekunders svarstid och ibland händer ingenting alls.
-
Upplever precis samma sak. Något måste vara fel.
-
Jo, det är seeeeeeegt och ofta blir det felmeddelande "Service unavailable" ...........
/Olle
Mina egna järnvägssidor
Mina egna järnvägssidor
-
Det är så jag längtar tillbaks till det gamla forumet. Mer lättläst och bara fem sekunders väntan. Det här är väl ingen gratistjänst och då borde man väl kunna begära bättre prestanda av leverantören. Det vore intressant att höra admins syn på saken.
-
I dag var det nära att inloggningen misslyckades, 47 sekunder vid andra försöket. (första timade ut, så jag tog tiden vid andra försöket)
- Lennart Gustafsson
Jag fick också "Error" men kom in efter 50 sek.
/Lennart
/Lennart
Senast redigerad av Lennart Gustafsson den 25 jun 2024, 22:53, redigerad totalt 1 gånger.
-
Verkar som att de som administrerar forumet inte vill informera om vad som är orsaken till segheten
-
Dagens inloggning:
1. "Service unavailable" , timeout
2. Inloggad efter 42 sekunder på andra försöket
3. Försök att nå denna tråd, tog 45 sekunder
4. Första försök att skicka detta inlägg misslyckades pga timeout
Öppen fråga till forumansvarig: Vad är fel med forumet? Vad görs för att komma till rätta med problemet?
1. "Service unavailable" , timeout
2. Inloggad efter 42 sekunder på andra försöket
3. Försök att nå denna tråd, tog 45 sekunder
4. Första försök att skicka detta inlägg misslyckades pga timeout
Öppen fråga till forumansvarig: Vad är fel med forumet? Vad görs för att komma till rätta med problemet?
-
Detta Forum har samma leverantör som Svenska Spårvägssällskapets Forum och ser likadant ut och med samma funktioner. Svarstiderna hos Sällskapets Forum är utan problem.
-
Re: Långa svarstider, inte idag
Idag är det en väldig fart på forumet. Normal svarstid, åtminstone för mig. Bra.